5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Elisabeth - 16 juni 2011 22:30

Jag Philip och Alex Åkte till Kungsmässan idag och parkerade bilen där, sen gick vi bort till Ica Maxi och Free Port och tillbaka till Kungsmässan igen. Det är en bra bit och tog ett par timmar i alla fall.

Efteråt gick vi till biblioteket och lånade lite böcker till Alex, han behöver läsa en hel del för att komma ikapp de andra i klassen eftersom han varit lite lat i skolan de senaste åren.


Jag försöker frenetiskt att få dem båda att förstå vikten av att läsa och hur underbart det är att få fly in i en helt annan värld via böckerna.

Jag läste för dem varenda dag och kväll ända från det att de var bebisar så det är konstigt att de inte har fastnat för det ännu.

               Philip tittar på de stora fiskarna på biblioteket i Kungsbacka.

Själv älskar jag att komma hit och läsa, om inte böcker så finns det ju alla möjliga tidningar också.


Sen att de har världens bästa mat här är en helt annan historia.

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards