5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Elisabeth - 14 juni 2011 14:20

Kl 11.00 idag var det ingen rolig dag för Philip.

Det var 5 månaderskontroll och vaccination för hans del. Det är alltid lika jobbigt som mamma att sitta och se hur de dumma tanterna sticker stora sprutor i ens lille älskling.


Han skrek hjärtskärande som vanligt.

  Här är en gammal bild på Philip då han var 3 veckor, men han såg exakt likadan ut idag. 


Efter att vi kommit hem såg jag att hunden hade haft diarré på mattan i storarummet.


Okej, hunden är liten, väger bara 1,7 kilo och bajshögen var ju inte heller så stor men mattan är desto större. 

En riktigt tjock och jättestor ryamatta och det var ju bara att lyfta ut den för tvätt, för även en liten bajshög är en bajshög.   


Men man får väl se det positiva i detta också; Det är ju positivt att jag inte har en Grand Danois nu, det hade nog blitt så att hela mattan hade varit täckt av bajs då. 

  Min lilla hund som får plats i min väska...

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards