5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Elisabeth - 8 juni 2011 12:00

Å vad jag har tjatat på Jörgen att bygga klart den sista lilla biten på den nya altanen. Han blir liksom inte färdig och det är över ett år sedan som han byggde den.

Okej, jag förstår att han blev lite rädd när det visade sig att någon i grannskapet har anmält 'vårt' svartbygge, för naturligtvis så ville min man spara in på slantarna och underlät sig att söka bygglov.

     

Först ska jag dra barnvagnen upp alla dessa trappor och sen ska jag behöva gå på lösa plattor som det dessutom finns hål emellan för att slutligen dra upp vagnen sista biten på ett par trappsteg som inte ligger i fas med dörröppningen. Risken är stor att jag trampar ner i ett sånt hål och bryter benet eller nåt.


När jag kommer längst ner på trappan så måste jag dessutom vrida barnvagnen med alla dess fyra FASTA hjul så att jag kan komma ner till marknivå för han har inte gjort nåt riktigt avslut.


Barnvagnen drar nu snett pga detta.  


Vad gör man?


Jag ringde svärmor och klagade för jag vet att även hon och svärfar har svårt att gå där, så nu ska äntligen jag och Jörgen tillsammans bygga klart.

Får se hur det går???  


Jag kanske får ringa till arga snickaren till slut!!!

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards