5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg under februari 2013

Av Elisabeth - 13 februari 2013 00:14

Det har gått en månad sen vi började inskolningen jag och Philip men vi har fortfarande bara klarar av en vecka. Först blev han magsjuk på torsdan den första veckan och var sen hemma hela veckan därpå.
Veckan efter började bra men efter fyra dagar så var han sjuk igen. Denna gång blev han förkyld och efter 5 dygn med konstant feber så var vi på Närakuten i fredag och då upptäckte de att han hade dubbelsidig öroninflammation.
Det har varit ett helvete att få i honom medicinen så nu tror jag att han kanske fortfarande har ont i öronen för han skriker en del.
Man tror att de ska vara stora när de väl fyllt två men de är faktiskt bebisar ännu. Han kan inte prata, skriker utan anledning, har blöja, åker vagn och äter välling. Med andra ord så är han i princip bebis ännu. Fast lite större och rörligare! ;-)

Vi får se när han kan gå tillbaka till dagis igen. Hade tänkt mig imorgon men de sa att det går magsjuka igen så jag tror vi hoppar det.

Jag har fått avboka alla möjliga tider pga detta. Hade trott att jag skulle klara matten på 5 veckor och sen på 10 för att skjuta upp den ytterligare 10 veckor. Nu blir det en 25% kurs. Så blir det när man inte får plugga ifred.

Träningen har också blivit lidande. Däremot har jag gått ner ett par kilo så i morse stod vågen på 57,7 och så lite har jag inte vägt på minst tre år!

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards