5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg under juni 2017

Av Elisabeth - 19 juni 2017 10:00

Då har Philip varit på sin allra första-..................................................

..............
.............och sista simlektion för i år!
 
Jodå! 
 
Först ville han ju inte duscha så det blev en brottningsmatch som jag vann.....dyblöt!
Sen gick det väl relativt bra, han fick hänga på en av simfröknarna eftersom han var rädd för allt skvättande från de andra barnen.
 
Sen var det ju dags för efterduschen och då blev det brottningsmatch igen. Philip vann denna gången och jag blev dyblöt.
 
Det är väl en sak att brottas i duschen, utstirrade av 20 andra ungar och deras föräldrar, och en annan att höra honom skrika och gråta som om jag mördade honom. 
 
Dessutom bestämde han själv där och då, efter andra duschen (försöket) att han inte ville gå i simskola mer. 
Jag har ingen lust att upprepa detta igen så han får vänta ett år så får vi träna på att duscha utan att skrika.
 
 

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards