5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg under september 2014

Av Elisabeth - 3 september 2014 23:09

Min äldsta guldklimp fyller 29 idag!!! Helt otroligt!! Jag minns ju det som om det var igår.
Tänk att jag har en liten på 3,5 år men har redan varit mamma i snart 3 decennier :-)

Dessvärre kom jag inte in på sjuksköteskeprogrammet men jag tänker försöka igen. Jag och min snart 24-åring ska göra högskoleprovet snart.

Philip har kissat på toa i veckan. Det har aldrig hänt tidigare så jag är överlycklig.
Jobbet går som smort och jag jobbar i stort sett när jag känner för det. Oftast vill jag bara vara hemma och njuta av mina två bebisar. Ja, just det, vi har en tio veckors Charlie nu. Han är en jättesöt Petit Basset Griffon Vendeen.
Än så länge biter han tyvärr på allt och Philips lille pillesnopp kan inte längre hänga fritt då Charlie tror att det är en rolig leksak som dinglar.

Köpte en massa kallingar och en massa sweat shirtbyxor men det är hål snart i allihop tyvärr. Hoppas Charlie tappar sina vassa mjölktänder snart.
Sen är det detta med röstningen... det är lika svårt varje gång. Man röstar som vanligt på den som lovar mest och ljuger bäst!

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards