5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg under september 2021

Av Elisabeth - 6 september 2021 10:00

Jag har kommit in på en utbildning på Göteborgs universitet igen. Det är en magisterutbildning i Smittspridning och innehåller fyra delar. Den heter Smittspridning och antibiotikaresistens. Detta är den första delen och nästa heter Infektionsepidemiologi och vaccinologi. Det är den andra jagvill läsa egentligen men för att komma in på den måste man ha läst den första. 


     


Det är verkligen kul att läsa igen nu när man vet att man bara läser någon enstaka kurs. Jag hade även sökt Sår- och sårbehandling i Trollhättan och Träningslära här på GU men eftersom jag kom in på alla valde jag denna som jag faktiskt sökte i första hand. Jag kom in påreservplats.


Nästa termin har jag sökt kurs nr två så då får vi se om jag kommer in även på den. För säkerhets skull har jag sökt lite andra kurser också.   




Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards