5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Elisabeth - 5 juni 2011 22:19

Igår morse innan vi åkte till båten så visade vår vädermonitor ett stort svart moln med nedfallande regn. Jag vet inte hur de där fungerar men det var ju sannerligen inget dåligt väder igår så jag sa till Jörgen att förmodligen så visar den vädret ett dygn framåt, eller nåt. 

Vi planerade alltså inget speciellt för idag då. 

Idag vid 13-tiden så var vi på husvisning och fortfarande såg vi inte röken av det där svarta molnet. Inte förrän nu på kvällen ser jag att det mulnar på.

Okej, jag förstår ju att det inte är någon ide att ha en sån där sak om den bara tänker visa det aktuella vädret.

-Jaha, idag visar den en stor sol... tittar ut... ja, det stämmer, en stor sol på himlen ja. Den här saken visar alltså ett och ett halvt dygn innan då verkar det som. Jag får ta reda på detta för annars lär det bli problem fler gånger.


Taget uppifrån genom plastluckan på sufletten.  Usch, vad tjock jag är nu, men jag vågar inte banta för då försvinner mjölken. 

Jag hann i alla fall gå en lång härlig prommis med mina söner, till Kullavik för att hämta ett paket med kläder på Hemköp.

Jag har för en gångs skull beställt kläder från Haléns trots att jag tycker att det ser ut som om det är kvalité sämre på dem.

Jag hade väl beställt en 7 plagg och jag behöll bara 3 så det var lite som jag trodde.

Det blir till att skicka tillbaka resten pga att 'varan ej överrenstämmer med bilden'



 


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards