5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Elisabeth - 20 juli 2011 23:11

Vad rädd man blir när de ramlar och slår sig de små liven. Rätt ner på ansiktet föll min lille kille sig idag när han ramlade ner från min säng då jag höll på att bädda om i hans egen säng.

Det skär i hjärtat när man som mamma hör sitt barn skrika så.


Som tur är så föll han inte så långt men det blev en rejäl duns så jag får hålla ett öga på honom i natt så han inte får hjärnskakning eller så.   

Av Elisabeth - 20 juli 2011 12:01

Vaknade halv fem i morse av att jag hade en intensiv smärta i nedre delen av magen på livmodern ungefär. Smärtan höll i sig i ca en timme och kvar finns nu en diffus molande värk i övre livmodertrakten.

Magen är svullen och har varit så i flera dagar. Man skulle kunna tro att jag är gravid för jag mår illa också men jag har spiral så det är inte troligt.


Jag känner dock inte spiraltrådarna av någon anledning som jag inte vet.

Själv misstänker jag att det kan vara en cysta eller myom som växt och kontaktade Gyn i morse så de ska ringa upp kl 14.


Lite orolig blir man för farmor dog i livmodercancer och både syrran och mamma har haft problem med äggstockarna och fått operera bort dem.



Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards