5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Elisabeth - 8 juli 2011 13:30

Idag vaknade vi extra tidigt för idag ska vi åka till Halden i Norge för att hämta Isabel och Alex. Jag väljer alltid att åka tidigt på morgonen för att det är mindre trafik då.

kl 08.20 kom vi iväg och först åkte vi till Kungsbacka så att jag kunde få bilen tvättad och fin inför resan.


08.45 kom vi äntligen iväg ut på E6 mot Oslo!


Som jag trodde så låg vi i princip ensamma på vägen. Jag körde 98 km/h hela vägen så de som ville kunde köra om mig så att jag inte själv riskerade livet genom att köra om och hetsa och ha mig.


De som mot all förmodan körde i 90, alltså ännu långsammare än jag, de körde jag ju om fast de var väldigt få kan jag säga.


 


  En litet collage på vår minisemester!!!


Vi hade hur mysigt som helst hemma hos mamma och Per i det stora huset.


Huset är ett tvåfamiljshus fast de har hela huset utan att hyra ut den övre lägenheten på 4 RoK.

Vi bor såklart i den övre delen när vi är där fast vi äter och är tillsammans med mamma och Per när vi är där.


Vädret är kanon och hoppas att det håller i sig.



Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards