5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Elisabeth - 5 juli 2011 11:00

Vi fick lite pengar igår jag och Phille så att vi kunde åka till stan idag och ta på spenderbyxorna igen. Okej det var bara en tusenlapp men alltid något. Jag köpte en fin top från Casall och Philip fick en leksak föstås, en som mamma kan ha nytta av också.  

      Den här sängboken har jag satt vid Philles säng så att han kan ligga en extra stund å leka för sig själv innan han väcker mig kl 6 på morgonen.  


Vi passade också på att ta en skön promenad i Göteborg. Jag älskar att gå genom Allén för det är så mysigt med träden som kantar gatan hela vägen bort till Järntorget.


Jag tyckte att vi gick relativt fort men lyckades ändå bli omkörda av en gammal tant med... Rullator!!!

Okej! Hon pinnade dock på ganska bra kan jag säga och jag och Phille ville ju njuta av promenaden.


Vi var långt före henne och sen var hon långt före oss... det är inte något man ser varje dag precis!!!  


 

     

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards