5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Elisabeth - 10 juli 2011 12:30

Det finns inte mycket att göra här i Halden och eftersom jag inte bor här så har jag ingen tvätt och liknande så det blir lite långtråkigt emellanåt.

Affärerna har stängt på söndagar och knappt ens mataffärerna är öppna.


Vi tog i alla fall en liten promenad på en 6,5 kilometer jag Phille i sin vagn, hunden Viggo och Isabel.


     


Vi gick ända ner till hamnen och passerade en stor hund och vi fick lyfta Viggo av rädsla för att bli attackerade.

När vi kom tillbaka så berättade mamma att hennes kusin blivit attackerad av en hund och biten just där nere för ett par veckor sedan!!!  


Hade jag vetat det så hade jag aldrig gått dit.


Tur jag har en kniv med mig, just pga av okända hundar, uti fall att vi blir attackerade.


På eftermiddagen åkte vi på en bilburen sightseeing genom Haldens nyare kvarter där det byggs en hel del fina hus.

Jag älskar att kolla på fina hus!!! Jag älskar arkitektur över huvud taget.


På kvällen åkte vi till min gammelmormors grav och kollade. Den blir tyvärr inte så väl omhändertagen numera sen mormor dog så det var någon som satt plastblommor... Smart!!!


  Här sitter Phille intill min mammas kusins grav!


Av Elisabeth - 10 juli 2011 12:30

I morse när jag kom till sängen för att ge Phille sin vällingflaska så lade han sig till rätta ner i sängen och det var första gången, som om han börjar fatta att han måste ligga ner för att äta.


Detta har han inte gjort tidigare!


 

Så här låg alltid storasyskonen och åt sin välling, tillsammans på golvet.  

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards