5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Elisabeth - 20 maj 2011 22:21

Mamma kom ner ifrån Norge igår kväll och vi hade tänkt åka till Frölunda Torg idag och shoppa lite, men så ringde min kära bror och frågade om inte mamma kunde köra honom till Trollhättan idag, för han skulle hämta sin Bentley som har varit inne på reparation. Vi bestämde att vi skulle gå på Allum i stället, eftersom det ligger nära brorsans hem, för då kunde vi bara hämta upp honom så fort han ringde.


Vi hade bara varit där en halv timme när han ringde och vi var tvugna att ge oss av. Sen satt vi i bilen precis hela dagen och lille Philip, som är så snäll sa inte ett ljud på hela tiden. Kom inte tillbaka till Allum förrän vid 15.30 ca men då var jag tvungen att stanna en stund för Philips skull. Han behövde en ren blöja och lite mat i magen. Jag fick i alla fall köpt ett par leggings på Indiska och en sminkväska på Åhléns. (Jag älskar väskor och jackor)

   


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards