5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Elisabeth - 26 april 2011 14:11

Det var ett tag sen nu som jag fick storhandlat. Idag måste jag hinna det för vi har slut på nästan alla basvaror. Det är bra att ha vissa saker hemma alltid, så man kan slänga ihop mat när man har tid utan att behöva åka till affären först. Håller man en viss diet som jag gör så behövs det ett extra förråd av tex tonfisk på burk och makrill i tomat, bönor etc. Det enda som behöver handlas varje vecka är då frukt, grönsaker och mejeriprodukter. Bröd och kött har jag alltid i frysen och det fyller jag på då jag storhandlar.

Jag har handlat på Willy´s i Kungsbacka ett bra tag nu men jag tycker nästan att det är hugget som stucket mellan ICA Maxi och Willy´s nu. Coop handlar jag sällan på för de är svindyra. Konstigt att folk handlar där alls egentligen. De har riktiga rövarpriser och det ska vara ägt av kunderna.


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards