5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Elisabeth - 25 april 2011 14:30

Hela långa påskhelgen har vi tillbringat på sjön. Jag är inte så himla road av att ha båt men det är min man. Mitt ex har satt en hel del dåliga båtminnen i mitt huvud. Han är den typen som lär sig vad som helst genom hård erfarenhet. Han har trillat i sjön, nästan slängt av folk från båten, oavsiktligt men ändå. Han har gått på grund i hög fart och snurrat runt i hamn utan att kunna styra ordenligt. Han har lärt sig den hårda vägen. Fast det hjälper ju inte hur bra han är på båt nu när jag sitter med en massa fasansfulla minnen efter hans framfart.


Som tur är så är min man raka motsatsen till mitt ex så jag har fått nya fräscha båtminnen utan en massa trauma. Jag föredrar att vara vid vattnet... på land. Helst nära affärer, resturanger och caféer.  


I lördags på påskafton var vi hela 10 vuxna ombord och det märktes knappt. Båten är jättestor så man skulle gott kunna bo där. Jörgen har redan börjat spana in en ännu större båt som vi faktiskt skulle kunna bo i.

Jag får se hur det blir med det för jag kan riktigt känna hur det gungar i rummet nu fast jag är hemma.  

     Här hänger utkiken!!!

  

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards