5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Elisabeth - 19 april 2011 22:36

Idag var jag och Philip på babymassage på BVC för första gången. Vi ska gå dit en gång i veckan i fem veckor. Han verkar tycka att det var urskönt att få massage för han var så tyst och snäll hela tiden och efteråt så somnade han så gott.

Passade även på att väga Philip för att se om han gått upp något sen jag började med 100 ml tillägg på kvällarna och det hade han, hela 200g nästan. Han kinkar nåt fruktansvärt varenda kväll när han ska äta kvällsmålet. Suger, sliter och drar i bröstet, skriker och gråter hela tiden.

När jag kom hem från BVC hittade jag de två äldre barnen springandes runt i pyamas. De är helt hopplösa. Om inte jag är hemma så går de bara runt inne i huset utan att göra något vettigt eller gå ut i det fina vädret.  


Jag fick i alla fall ut dem till slut. Vi åkte till Freeport och tittade på kläder och senare tog vi en liten fikapaus.

  

Solsken och varmt ute!!! Phillifjonken i sin bilvagn då den stora är för stor att släpa med sig.


  

Philip i storasyster Isabels knä på det mysiga fiket.





Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards