5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Elisabeth - 26 november 2011 21:15

Idag har jag slappat och latat mig ordentligt... om jag inte räknar med matlagning, packat kläder som ska skickas, plockat in disk och tvättat lite  

Min man skulle inte säga att jag slappat om man menar S L A P P A i  ordets rätta mening. Okej jag har inte slappat bara men nästan då.... för att vara kvinna, för vi kvinnor är nog jävligt dåliga på att bara ta det lugnt!


Jag står för all matlagning här i vårt hushåll och idag ville jag testa något nytt som jag aldrig gjort. Jag brukar älska Italiensk mat men idag gjorde jag Italienska köttbullar i tomatsås... ingen tyckte att det var någon höjdare precis, om man jämför med min egen komponerade mat. Jag brukar krydda mycket mer så min mat smakar mycket mer och bättre. Inte nödvändigtvis starkare och så men den smakar så mycket mer...

Det obligatoriska vinglaset var med när jag lagade Lördagsmiddag innehållande vitt gott vin...  


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards