5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Elisabeth - 17 november 2011 22:49

Idag när Philip satt i sin lilla matstol och åt gröt så gick Elli förbi och jag hör klart och tydligt att han säger: Hej! Det var definitivt ingen inbillning utan han sa klart och tydligt hej!!!! Min lille älskling!I övrigt så har han sovit lite annorlunda idag. Han vaknade som vanligt vid 8 och ville ha välling pronto. Men efter att han druckit så blev det alldeles tyst. Efter en stund så märkte jag att han somnat om så det var bara att somna om för mig med. Middagsluren tog han ju förstås inte förrän vid 13-tiden då i stället. Idag har jag satt in en massa kläder till försäljning på Tradera. Inte för att jag behöver pengarna egentligen utan för att jag inte vill skänka bort kläder som jag knappt använt till någon girig välgörenhetsorganisation som sen säljer dyrt och stoppar det mesta av pengarna i egen ficka.

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards