5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Elisabeth - 18 november 2011 17:15

Eftersom jag skulle köra Alexander till sin pappa idag så bestämde vi oss för att åka en stund till Frölunda torg och bränna lite pengar. Det visade sig snart att även äldste sonen ville följa med så det blev helt enkelt en liten tur med alla mina söner, hela tre stycken.

Jag som för bara ett par år sedan önskade att allihop var tjejer är nu jätteglad över att majoriteten faktiskt är killar. Ända sedan yngsta dottern blev tonåring så har jag tappat lusten för döttrar.


Varför jag bara ville ha döttrar tidigare beror inte på att jag inte tycker om mina söner utan helt enkelt därför att en dag när man får barnbarn så har man mycket fler fördelar som mormor än som farmor. Jag vet att det finns undantag som bekräftar även denna regel men de än inte så många.


 



 

Av Elisabeth - 18 november 2011 12:27

Här skulle mitt inlägg sitta i fredags men det blev inget som vanligt...Jag har tyvärr lite problem med att skriva från min iPad men även mobilen för det blir inga styckeindelningar även om jag gör det så klumpar texten ihop sig till ett enda långt stycke och vem orkar sitta och läsa det?


Hur som helst så hade Philip roligt som vanligt men även jag. En mysig fika efteråt sitter aldrig fel. 35 kronor för en familjefika är ju som hittat.



 

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards