5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Elisabeth - 8 november 2011 17:51

Jag har börjat ge Philip vår mat också. Först äter han sin mat och sen vill han ha av oss det vi äter så det får han väl då. Egentligen är den maten för salt säger de men det kan väl inte göra något om han får ibland?!!! Eller!???

Han älskar ju det och äter så fint och smackar och har sig...

Jag är helt övertygad om att får barnen bara äta själva så ofta som möjligt så kommer de att äta riktigt fin en dag. Om man matar och håller på för länge så blir de usla på att äta fint senare i livet.

     

Av Elisabeth - 8 november 2011 17:39

Vi var och lunchade med min lillasyster som jobbar på bank. Sist hon och jag lunchade kan ha varit 1989 eller nåt. Hon är strängt upptagen på sitt jobb och vi hade bokat en tid flera veckor i förväg, nästan...


Vi gick till en Thairesturang i Arkaden som har underbar mat. Efteråt gick vi till ett café och tog en kaffe och jag tryckte naturligtvis i mig en hel kokosboll på Espressohouse. Det finns bara ett ställe som har godare kokosbollar än Delicatos och det är på Espressohouse. På tredje plats vad gäller kokosbollar så kommer nog Steinbrenner & Nyberg, de har mandelmassa i sin smet, sååå gott!!!

 

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards