5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Elisabeth - 25 oktober 2011 11:35

Jag har ju fått en ny spiral insatt men jag tycker inte att den har funnit sig riktigt till rätta ännu. Jag tycker att det känns som förra gången eller så är det något annat som spökar. Yngsta dottern har ju fått mensen sen nåt år tillbaka och jag märker att jag själv blir i otakt i och med det.

Jag vet att det kan vara så för det hände mig en gång för längesen. Jag hade jobbat på samma ställe i tre år och haft regelbunden mens i flera år. En dag började en ung tjej på 20 år och efter ett par månader så började min mens att bli oregelbunden och efter nåt år så rättade den till sig men på en helt annan dag än vad jag var van vid.


Nu ska jag ta mitt lilla knyte och åka in till Kungsbacka. Vi får väl se vad vi hittar på för något. Kanske går jag upp till skolan och hälsar på mina gamla lärare?!!


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards