5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Elisabeth - 20 oktober 2011 19:15

Idag var jag och Phillepille bjudna på lunch på Star Bowling inne i Göteborg. De har supergod mat och jag valde fisken. Det är rena lyxmaten där och smakar alltid perfekt.

Min man som bjöd oss var dock inte lika nöjd med sin pastarätt med kryddkorv. Jag som jobbat som kockassistent i flera år och är van att själv laga god mat håller med. Jag kände direkt att det inte var någon 'kryddkorv' utan vanlig falukorv som kocken hade kryddat med bla cayennepeppar. Jag antar att den riktiga kryddkorven hade tagit slut.


Phille fick först äta sin mat sen fick han lite bröd att tugga på för att hålla sig i skinnet, men det gick sådär och efteråt såg det ut såhär...

    Pappa Jörgen blev jättebesvärad men jag är van så jag bara skrattade och städade upp.


Jag har varit med om ännu värre saker än det där. Pappor är så känsliga!!!


Efter detta gick vi på stan och slösade ännu mer pengar. Vi tjänade ju in lite på gratislunchen ju...   


En ursöt filt på rea blev det till Philip...

  Det är den brun/blå/gröna bakom den främre...

Den är i chenille och supermjuk. Redan en favorit!



Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards