5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Elisabeth - 28 februari 2014 21:49

Jag har gått ner nästan två kilo på två veckor. Nu vet jag att det går om man vill. Men man kan ju inte unna sig något extra alls. Börjar man slarva det minsta så slarvar man snart varje dag och plötsligt är man tillbaka och vikten stannar.
Idag var jag och köpte 4 nya tights så att det alltid finns rena att ta till.
Imorgon blir det promenad med Philip och gubben igen. Sen blir det hardcore gym så att dagens ostbågar och vin försvinnner.
Hade tänkt gå lite idag men det började dugga och var väldigt kallt. Philip hade inga problem med detta utan när regnet började falla på riktigt så blev jag tvungen att bära hem både honom och cykeln.

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards