5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Elisabeth - 27 mars 2012 14:01

Eftersom det faktiskt inte händer så himla mycket med Philip just nu så känns det meningslöst att sitta och skriva samma saker vareviga dag.


Med mig händer det ju en del eller inte. Jag har börjat köra igång med spinningen igen men det är så jobbigt i början för man lägger ju på sig runt midjan den första månaden. Det gäller att hålla ut, så till slut så ska det gå rätt väg och höfterna ska försvinna.

Det är ju inte klokt att det är så längesen jag tränade så att jag känner mig som en nybörjare igen och med alla de problemen.

Jag fick dock ingen träningsvärk så det är verkligen sant att kroppen har ett "muskelminne".


Jag hade varit så duktig och gått ner nästan 5 kilo från 61 till 56-55 kilo innan jul och så kommer julen och med den allt godis som min man köper hem och som vi får.

Klart att man inte måste äta men vem håller en tillbaka n är man ser allt godis? Inte min hjärna i alla fall.

Nu är det godisstopp igen och det enda jag unnar mig är en påse ostbågar på fredag och den räcker även på lördag.

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards