5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Elisabeth - 8 mars 2012 23:30

Jag hinner inte blogga varje dag, men det gör ju inget för nuförtiden händer inte så mycket längre. Den snabbaste utvecklingen har han ju redan passerat men lite händer i alla fall.


Jag fyllde år i lördags 3/3, samma dag som mitt ex blev pappa för sista gången.  

Philip var nära att födas på hans födelsedag den 16:e men han klarade sig


Vi bjöd som vanligt på 'Toast Skagen' och i stället för tårta så gjorde Isabel Mini-Cupcakes.


 


Vi var på Baby&Barn-mässan i söndags och jag beställde ett supersnyggt halsband med alla mina barns namn på, från Hovland. Det var relativt billigt eftersom jag beställde det på mässan.



Idag var vi på öppna förskolan igen. Alltid lika roligt. När vi skulle gå så säger fröken "Hej då" till Philip och han svarar för första gången "Hei gå" naturligtvis så betyder det hejdå  


Nu kommer talet nog att komma snabbt och rätt vad det är så kommer han att tjattra han hela dagarna tror jag.


   


Jag gjorde en supergod soppa idag;

Potatis- och fänkålssoppa med knaperstekt bacon och färsk timjan.

Den här soppan är verkligen en av mina favoriter.

 


 


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards