5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Elisabeth - 7 januari 2012 20:13

Vi fick tyvärr ett strömavbrott natten till onsdag och när jag vaknade så var fortfarande inte strömmen på. Ganska typiskt för jag hade bestämt mig för att tvätta håret just den dagen. Jag bestämde mig för att ta barnen och åka till mamma i Norge några dagar.

Vi lämnade för säkerhets Alex hos deras pappa så jag slipper syskonbråk.


Vi har haft ett par ko-lugna dagar då jag i princip inte gjort något mer än att byta blöjor på Philip och matat honom för att en liten stund senare byta blöja igen. Det är så skönt att slippa tänka på hemarbete och annat.


Vi har inte ens varit utanför dörren för vi tappade bort Philips mössa och det är kallt som fan här i Norge.



Sötaste frisyren  Vad gör man innan håret växt till sig ordentligt?!!


       

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards