5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Elisabeth - 24 december 2011 22:00

Tänk att jag var så snäll i år att jag fick hela 3 paket plus de två som jag för säkerhets skull köpte till mig själv.

Av Jörgen fick jag på morgonen en liten ipod-docka i form av en klockradio. Senare på eftermiddagen kom tomten med ett stort paket till och där var en större ipoddocka.

Jörgen vet vad jag vill ha han, fast allra helst hade jag velat ha en riktig systemkamera med en massa objektiv till.


Den som fick mest julklappar var nog Philip.

För första gången på flera år köpte jag faktiskt hela två julklappar till Jörgen, fast jag vet inte om de uppskattades. Jeansen uppskattade han men spelet tror jag inte att han tyckte var så himla roligt.


Isabel fick en iphone4S med ett abonnemang som gör att hon i princip inte behöver tänka på hur mycket hon ringer.


Alex fick av mig 1000 kronor och så fick han 500 av farmor och 500 av pappa. 100 av mormor och 100 av Josephine. Sen fick han också 100 av morfar. Mormor och morfar har många barnbarn och så är de snåla, så de ger inte så mycket.  


Vi firade jul hos farmor och farfar som också bor här i Särö inte mer än 10 min bort så vi gick dit och tog en extra barnvagn med oss så att vi kunde köra alla julklappar hem.

Det var verkligen iskallt men Philip låg skönt nedbäddad i sin vagn under sin sköna åkpåse och på den nya sköna fårskinnsfällen som vi köpte i Ullared.

 


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards