5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Elisabeth - 13 december 2011 19:30

Idag kom vi äntligen iväg till öppna förskolan i tid. Det är alltid lika kul att se alla barn och mammor. Phille älskar verkligen att gå dit och han visar sin bästa sida när vi är där.

När han har fått nog så vill han gå nuuu, precis som sin pappa. När han börjar tjuta och inte slutar då vet vi att det är dags att gå.

Igår var det inte förrän kl halv ett som han ville gå och somnade sen direkt, som en stock, i bilen. Fast dessförinnan hann han med att leka en hel del. Vi hann också med en liten fika som vanligt.


Alla tyckte att han var så söt i sin lilla pepparkaksdräkt!!!

  

Lite senare när vi åkte för att handla såg det ut så här:

   

I vanliga fall brukar han vakna om jag flyttar honom från bilstolen till vagnen men inte igår. Han var helt slut. Och sen när vi skulle åka hem så flyttade jag över honom tillbaka till bilstolen utan att han vaknade.

På kvällen var han jättetrött och jag bara lade honom vid 8 och vi hörde inte ett knyst och när jag tio minuter senare gick för att kolla till honom så sov han som en stock.

Jag passade då på att baka saffransskorpor som Leila gör. De är verkligen farligt goda.

 

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards