5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 11 november 2020

Av Elisabeth - 11 november 2020 21:16

Philip har matteläxa och än så länge kan man hjälpa honom. Värre kommer det bli när han är äldre. Även om jag läst mattte A-B så hjälper ju inte det när man glömt hälften. Minns när jag skulle göra högskoleprovet och inte klarade mer än statistiken. Att se ekvationer med X och Y var som att försöka läsa en kinesisk bok. Det stod helt still minns jag.

Fast nu mer är jag ju jäkligt haj på att räkna ut hastighet och antal km m.m och det kunde jag knappt förr. Det är ju samma som läkemedelsberäkningen och den har jag ju som bekant klarat med alla obligatoriska rätt.

Just nu tragglar han 9-ans gångertabell. Mamma har glömt en hel del men det är bra för nu får jag upprepning??

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards