5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 5 november 2020

Av Elisabeth - 5 november 2020 15:03

  

Då har jag precis avslutat mitt vikariat på Kärlkirurgen. Jag trivdes väldigt bra och personalen var jättebra. Väldigt trevlig arbetsplats om jag får säga det själv, men 100% jobb är lite mer än vad jag orkar med just nu. Jag kommer inte jobba alls i sjukvården på ett tag. Det jag ska göra nu är att jobba i min väninnans skönhetssalong med fillers och Botox. 


Jag har nu gått tre kurser som kostat massor av pengar och pluggar nu vidare så att jag kan detta när vi kör igång. Eftersom jag är ny och hon inte haft detta på sin salong tidigare så har vi inte direkt några kunder ännu. Det gör mig ingenting eftersom jag fortfarande håller på att plugga. Det hade dock varit bra om vi hade några försökskaniner som bara betalar inköpspris på fillers och Botox.


Man kan ju inte begära att människor ska betala dyrt för att få sina ansikten förstörda.  Skämt åtsido, jag pluggar otroligt mycket för att det inte ska bli så att någon blir skadad eller missnöjd. Alla har vi varit nya på jobbet.

 


Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards