5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 7 april 2021

Av Elisabeth - 7 april 2021 12:48

  Började verkligen känna mig skum i söndags morse. Ont i huvudet lite ont i halsen. Tog lite Virusseptin i näsan och coldzyme i halsen. Det onda i halsen försvann. Snuva och nysningar kan ju tyda på allergi. Tog en allergitablett för säkerhets skull. Huvudvärken försvann och snuvan också några timmar.

På kvällen kom allt tillbaka. Så här har det hållit på i tre dagar. Är det pollenallergi, en traditionell förkylning eller covid?

Har ju även hosta på nätterna och det känns trångt i bröstet. 


ÄRingde jobbet idag för säkerhets skull och lämnade in ett covidtest. Även Jörgen och Philip har ju känt av samma. Ena stunden är man dödssjuk och i nästa helt okej. Problemet är ju om de skulle ringa in mig någon dag då vill man ju veta säkert att det inte är covid i allafall. Får svar senare idag.

Medan jag var och testade mig hälsade kollegan från en annan kollega om jag kunde tänka mig att jobba på fredag om svaret skulle vara negativt. Självklart kan det svarade jag. Super!!!



Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards