5-barnsmamma och sjuksköterska

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Elisabeth - 24 april 2014 11:55

Då blir det inget dagis idag då. Han har fått diarre igen ? Jag säger då det. Inte nån gång under mina snart 29 år som mamma har jag varit med om nåt liknande. Det känns som om jag inte hinner lämna honom innan han får diarre igen.
På tisdag kommer jag lämna honom som vanligt och får han då diarre igen då kommer jag stoppa i honom magdroppar, som stoppar diarren effektivt, och låtsas som om inget.

Han sover än stackarn. Han är väl helt slut. Igår satt han och fotade sig, något han älskar att göra. Vi borde kanske köpa en kamera till honom. ?

Här har han lyckats få in nån inställning så han ser ut som Conehead.

Nåt annat roligt är att Isabel och Alex äntligen ska få resa utomlands, Marbella, vilket de tjatat om i flera år. Alla klassisar har varit utomlands många gånger men inte de. Det är storebror Andreas som tar de med sig till sin pappas lägenhet i Marbella en vecka nu i början på Juni.

Han kommer fixa pass och biljetter till dem själv och jag kan bidra om jag kan/vill. Jag håller på att söka jobb nu och ska på intervju på måndag, men det tar ju minst tre månader till innan jag får första lönen.

Anledningen till att jag inte rest med dem tidigare är ju att jag tyckte de var för små först, sen bråkade de så mycket så jag vågade inte ta med dem för det och så har jag utvecklat en stor flygrädsla på senare år. Jag flög mycket förr utan att vara rädd men sen dröjde det några år innan jag flög igen och nu är jag skiträdd för att störta.?

Presentation


Babydiamond! En ung/äldre mamma, med 5 barn, samt sjuksköterska.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Lilypie First Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Barnkläder

Sjuksköterska


Ovido - Quiz & Flashcards